onsdag 8 juli 2009

Imorgon ska jag och J dra till S.vall efter jag slutat jobba.
Ska träffa min Nagelfru A och göra mig lite semesterfin på fingrarna.
Sedan ska vi dra ut på Ikea och köpa nya kuddar till sängen. Det blir såna avlånga korvar som man kan ha bakom de vanliga kuddarna när man ser på tv. Sååå sköna att ligga på.
Ska även se omn jag kan hitta en sån sacko-säck som jag kan halvligga i när jag datar framför tv:n.
Just nu sitter jag i en ganska onormal position som är det mesta utom bekväm. Tror absolut att en sådan "puff" kan lösa alla mina problem. Hoppas bara de inte kostar allt för mycket.
ja, sen blir det ju såklart Donken. Jag samlar ju på dessa glas som man får vid köp av plus-meny.
Jag har nu bara denna vecka och nästa kvar sedan är samlingen komplett.
Yay!
Är dock J som får köra på Plus-menyn. det orkar inte jag med. Jag blir så mätt.

När vi kommer hem hoppas jag att pappa har fått till tv:n i sovrummet. Då ska vi titta på tv i sängen heeela kvällen och luta oss på våra nya kuddar.

Nu ska jag ta och titta vad det är på tv medan J spelar Wow. Sedan kommer jag nog somna till ljudet av hans frenetiska tryckande på tangentbordets alla knappar.

Hej så länge!

1 kommentar:

Älla. sa...

Men säg för fan åt honom att skärpa till sig!! WOW är strängt förbjudet när man är snart 25! Woman please! Min kille är barnrumpa och spelar ändå MOGEN-x-box. Jag börjar på måndag och hänger på sörgården under hela hopslagningen, sen blir det 2 ljuva veckor till på mitt älskade Bullerbyn. =)