torsdag 16 juli 2009

Jag har just varit ute på en morgonprommis.
J sover så jag passade på att tassa ut i 40min. Känns skönt att ha varit lite aktiv idag i alla fall.
Nu ska jag bara sluta vara varm sedan blir det dusch och sen ska vi åka till S:vall.
Idag har vi en lista med saker vi måste inhandla. Jag ska bland annat köpa en spagetthi-burk och servetthållare.

Efter shopping är det mat på donken för att få detsista glaset i samlingen. NU är den snart komplett. Yay!

Vi ska även hälsa på L med familj idag. Lilla Milian har kommit hem från BB nu och vi ska nog köpa med oss lite fika.

Sist, men defenitivt inte minst så ska vi se på nya Harry Potter. Jag längtar så jag håller på att skutta ur skinnet. Har ju väntat så länge på den.

Nu ska jag väcka J. Det är dags att börja göra sig klar.

Hej så länge!

1 kommentar:

AK sa...

ar ilmen bra? Åååh jag vill också se den.. JAG SKA SE DEN! :)