lördag 11 april 2009

Vilken seg dag.
Har inte gjort ett enda dugg.
Det tar på att vara igång i dagarna två.

I torsdags var vi på lokala haket. Det var totalt värdelöst och jag gick hem vid 01.00. Hade roligare på festen före.

Igår hade jag bestämt mig för att BARA vara hemma. L och Ö kom och vi lagade kycklingrulle och bakade en chokladtårta a la enkelt (köpte en sån kartong med två påsa i. Bara att tillsätta vatten). Vi åt och hade det bra. Satt sedan och tittade på tv en stund. Då ringde min mobil. Det var en komis till min bror som ville prata med Ö. Han ville anlita Ö som chaffis till Ångest. Han svarde ja och han och L började packa sig hemåt vid 20.30.
Jag fick lift och hämtade upp bilen.
Hemma igen hade min bror ringt och undrade om jag skulle komma på festen där han och några andra var.
Nu stod jag inför valet att vara hemma och gå och lägga mig eller snabbt som attans göra mig klar för ännu en kväll ute.
Jag gjorde det sista.
På mindre än 45minuter hade jag duschat, klätt mig och sminkat mig.
Vid 22 kom min chafför och hämtade mig och körde mig till festen.
Vi hade superskoj och vid 23.30 åkte vi till Ångest. Träffade Ö där och satt och pratade.
Jag har alltid varit så beroende av att veta vem jag ska gå ut med, men nu har jag varit ut tre gånger och haft roligt som bara den. Man hittar oftast någon man känner och kan hänga med.

Som sagt. Ett tag var vi inne på att gå ut även ikväll, men nu blir det bara lugnt tror jag. Inte göra så mycket alls. Kanske rent av sova tidigt.
Ja vi får se vad som händer.

Hej så länge!

1 kommentar:

T e s s i. sa...

hej där fröken party! vi saknar dig!