måndag 13 april 2009

Idag har jag minsann varit duktig.
Sov alldeles för länge imorse. Vaknade och klev upp vid 12.
Då var det dags för fönsterputs. Jag har idag putsat fönstren på insidan, utsidan och mitt emellan. Hejja mig!
Det var tråkigt som aldrig förr, men det gick faktiskt riktigt bra.
Tyvärr hann jag inte riktigt klart-. Har fyra fönster kvar, men dem tar jag nog imorgon så det blir gjort.

Nu har jag precis ätit och tittat på två avsnitt av CSI, säsong 2.
Jag mår dåligt som vanligt.
Numer mår jag dåligt både när jag äter och när jag inte gör det. Hur ska man då få i sig näring?
Jag vill helst inte äta för då börjar jag må dåligt eller får ont i magen. Om jag inte äter blir jag illamående och yr. Varför är det så?

Nu ska jag hålla mig vaiken 30minuter till sedan blir det nog sängen för min del. Är trött som bara den.

Hej så länge!

1 kommentar:

Ewa sa...

Låter som att fröken Jennie har fått magkatarr. Så va de för mej när jag hade magkatarr, man ville inte äta för då mådde man dåligt, men äter man inte så mår man ju oxå dåligt! Prova novalucol efter du ätit, de brukar hjälpa. KRAM