torsdag 2 april 2009

Måste bara få säga att jag kan bli så trött på vissa människor ibland.
De kan vara falska, fega och riktigt elaka helt enkelt.
Jag anser mig vara en rak person och ärlig också. Har jag ett problem med någon eller något på mitt jobb så är det väl inte mer än rätt att säga det. Inte alls på ett elakt sätt. Man kan faktiskt lägga fram ett problem utan att vara bitsk eller elak.
Nu är detta inte något som andra annammar här utan de går istället bakom ryggen på folk och springer till chefen och gnäller.
Suck!
Där var min gamla chef underbar. Om man kom till henne och gnällde så frågade hon om vi tagit upp problemet med personen det berör. Om inte så fick vi lov att göra det först innan hon talade med berörd person.
Vi är vuxna människor!!!!!!
Jaja. Så kan det vara på jobbet ibland.
Jag älskar dock fortfarande mitt jobb och mina arbetskompisar är fantastiska.

Inga kommentarer: