tisdag 28 april 2009

Kolla din mobil.

1. vilken färg har din mobil? Volcanic Black heter den visst(svart och orange)
2. när köpte du den? Strax innan jul (till min storebrors förtret, han hade nämligen tänkt köpa en till mig).
3. vad är det för märke? Sony Ericson så klart W902i
4. vem ringde du senast? Lotta
5. vad står det i de senaste sms:et? Ja, det blir perfekt! (Mallibrallan som skickade om sista april)
6.ungefär hur många sms har du i din inkorg? 39stycken
7. vad heter kontakt nr 12 i din kontaktlista? Ante Berg

Kolla din dator.

1. vad heter din användare? Jennie
2. vad har du för bakgrundsbild? En stor röd blomma
3. vilken/vilka är din favoritsida på nätet? Jag inleder alltid med min egen blogg och utgår från den för att sedan läsa en hel drös med andra bloggar.
4. är du medlem på bilddagboken? Jag tror jag har varit det, men vet inte om kontot finns kvar.
5. hur ofta sitter du vid datorn? Ett antal timmar per dag.
6. är din dator bärbar? Absolut!

Gå in i ditt sovrum.

1. vad är det första du ser? Min nya byrå.
2. hur städat har du på en skala 1-10? Just nu är det superstädat så jag måste nog säga en nia. Kan ha gömt sig en litem dammpartikel nånstans, men annars så är det totalstädat.
3. har du något på väggarna? En stor tavla ovanför sängen och två små på ena väggen.
4. vad ser du om du tittar ut? Utanför ser jag min bakgård, en stor äng och lite snett åt höger ser jag Ljungan.
5. har du bäddat din säng? Ena sidan är bäddad för där sover ingen tyvärr, men min sida är obäddad. Jag orkar oftast inte.

Inga kommentarer: