tisdag 14 april 2009

Har precis varit ute på en prommis.
Det behövdes! Jag har så förbenat ont i mina knän. Måste träna dem så jag inte förfaller.
Jag måste ändå säga att jag blivit betydligt smalare än jag var för bara 4månader sedan. Nästan 10kg lättare är jag numer, men man är liksom aldrig nöjd.
Ändå är jag såpass medveten att jag vet att jag kommer aldrig komma i mina strl 28 i jeans igen. Det var gymnasietiden det. Dock kan man sträva mot mer realistiska mål. Som att få mer ork, fastare kropp och starkare armar.

I övrig inte mycket att förtälja. Jag gjorde pizza idag och bjöd bror på middag.
Funderar på att lägga mig tidigt för jag är onormalt trött. Vaknade före 5 imorse och kunde bara inte somna om. Oerhört irriterande.
Imorgon ska jag upp 5 för jag ska minsann öppna.
Efter jobbet ska jag till Nagelfru A och göra mig fin. Dags för det nu. Naglarna är onormalt långa måste jag säga.

Nu ska jag dricka vatten.

Hej så länge!

Inga kommentarer: