lördag 25 april 2009

Hemma igen.
Har varit i S.vall idag och handlat och ätit.
Åkte från Byhåla strax efter 11 och åkte direkt ut till BirstaCity. Där handlade jag lite saker åt mamma och hämtade ut en jacka åt Ninna.
J handlade armband till sin lillasyster och en T-shirt åt sig själv.
Jag handlade endast ett armband åt mig själv idag inne på city, men så blev det min tur när vi entrade Ikea.
Jag köpte en byrå till sovrummet, en blomma, blomkruka och ljushållare som ska stå uppepå byrån.
Nu är snart mitt sovrum klart också. Känns super.
När allt var inhandlat åkte i in till stan.
Vädret var ju helt underbart. Letade upp en bankomat och tog ut slantar sedan var det dags.
Det vi egentligen gått och väntat på hela dagen.
Vi skulle äta mongolisk buffé.
Det var så gått så det var inte klokt. Jag åt som aldrig förr och måste säga att jag var imponerad av J´s insats i ätandet.
Mätta som bara den återvände vi till bilen och styrde hem mot Byhåla igen.
Nu sitter jag på sängen medan min hjälte all timer skruvar ihop min nya byrå.
Jag hejjar på och spelar musik för att underhålla.
Kommer bli så fint här nu.
Återkommer med bilder lite senare.

Hej så länge!

1 kommentar:

T e s s i. sa...

bilder bilder vi vill ha biiilder!!!!!!
slog det hua dong?