söndag 19 april 2009

En lista!

Klädsel
Vad har du på dig idag: Jag har haft en massa olika kläder på mig just idag. Jeans och polotröja när jag var ute och målarkläder när jag målade.
Vad använder du just nu för skor: Har inga skor på mig just nu, men utomhus är det mest mina vita Fred Perry som gäller.
Favoritfärg på kläder: Svarta, men gärna en färgklick till

Senaste person som
Sov i din säng: L och lilla M delade mina 180cm med mig inatt.
Du pratade med: Pratar med L just nu
Du delade en drink med: Oj, var nog Alex på långfredag
Du gick på bio med: Tror det var Tessi med sällskap. Vi såg Mamma Mia
Du gick på stan med: Jag och J tog ett varv på stan sist vi var iväg.
Skällde på dig: Minns faktiskt inte när någon var skällde på mig senast.

Senaste
Låt du hörde: The Sounds- Tony the beat
Film du såg: The Messengers var senaste film jag såg från början till slut, men i fredags tittade jag lite på Kill Bill mellan snarkningarna.
Mat du åt: Jag åt just pasta med en gryta bestående av grillrester från igår.
Kram: Lilla M gav mig en förut.
Puss: Det ni....
Fest: Jag var till Snygg-Ulf igår, men jag festade inte (stannade max 40min). När jag själv var på fest vvar långfredag.
Känslan: Skratt (tittade på SvampBob Fyrkant och haket hette Glada Hinken.Jag skrattade direkt).
Ilska: Jag är ingen arg individ.
Resa: Ullared 3april
Dröm: Senaste jag minns var att J skickade mystiska mms som jag inte fattade.
Personen du träffade: L med familj är här nu så jag träffar dem.
Personen du pratade i telefon med: Bror
Personen du fick sms av: J
Gången du åt en 7-eleven korv: När kom hem från Stockholm köpte jag en på vägen hem.
Gången du var utomhus: Jag och L tog en prommenad vid 13 tiden.
Gången du sov: Sov på soffan nu mellan 14.30-16
Gången hela din familj åt middag tillsammans: På påskdagen tror jag det var.
Saken du köpte: Jag köpte en hallmatta i fredags.

Om Dig
Namn: Jennie
Ålder: 27
Syskon: Bror, syster, bror
Sysselsättning: Lärare
Bra egenskaper: Snäll, rolig, pålitlig
Dåliga egenskaper: Feg
Linje/klass: Tja, jag jobbar i en klass 1
Hårfärg: Blond
Skostorlek: 40

Inga kommentarer: