måndag 27 april 2009

Idag har jag spenderat åtskilliga timmar i skogen.
Har delat den med en heö drös med fåglar, mina kollegor, en liten vovve och en hel del andra djur.
Vi vet att det vandrar minst en nalle i samma skog som oss, men inte en skymt av Bamse på hela dagen.
Vi har rekat och tittar och grejjat. Till vad kan jag ännu inte avslöja, men det är en sak till barnen och det kommer bli riktigt roligt.

Annars inte mycket under Jennies sol idag. Varmt och gött. Har haft problem med att jag svettas en hel del. Undrade om det var nåt fel på mig, men så kom jag ju på att det antagligen är medicinen jag äter som gör det. Den kan enligt förpackningen framkalla vissa svallningar. Var nog en sådan biverkning jag fick idag.

Är lite småsliten. 4timmars skogsvandring tar på mina krafter. Snorig har jag även varit. Allergisk och bedrövlig.

Jag ska ta mig en dusch nu sedan ska jag allt lägga mig i sängen och titta på CSI.

Hej så länge!

Inga kommentarer: