torsdag 2 april 2009

Idag är det dags.
Klockan 13,30 styr jag Duppen mot S.vall för att ta tåget ner till Stockholm.
Där blir jag upplockad av Tessi och vi ska ha det så roligt.
Har försökt att minimera min packning så mycket det går för att få plats med det som skall inhandlas på Ullared. Tyvärr är jag sämst i hela världen på att packa lite så det blev ändå en full väska och lite i den som skulle vara helt tom.
Ska försöka mig på en ompackning innan jag åker så får vi se om jag lyckas bli av med någonting.
Bror har fyllt ett USB-minne med CSI-avsnitt som jag kan titta på på tåget.
Jag bara längtar till imorgon!
03,45 ska jag och Tessi försöka lämna Stuvsta för att plocka upp alla som ska med och sedan vara på väg söderut före 04,15. Vi får se om vi lyckas.
Återkommer med uppdatering senare.

Hej så länge!

Inga kommentarer: