onsdag 15 april 2009

Hade ett långt inlägg på gång ikväll med vad jag tycker om allt detta skvaller som florerar i denna Byhåla.
Allt som ingår när man bor här.
Jag orkar dock inte ge mig på det idag. Får se om jag tar det imorgon eller om min irritation har lagt sig.

Nyss hemkommen från S.vall.
Passade på att hälsa på L med familj en stund innan jag åkte vidare till min Nagelfru.
Hon gjorde mig så fin så. Sedan fick jag även lite middag och det var jättegott!
Här hemma är det kallt som aldrig förr. Jag hade ju liksom tänkt mig att det skulle bli vår nu så jag har stängt av alla element i hela huset. Det skulle jag inte ha gjort.
Termometern inne visar 15grader.
Lite väl för mig. Nu åker elementen på igen så jag inte får frostskador på kroppen.

Hej så länge!

3 kommentarer:

jenny sa...

äääh. Det är ingenting att lägga ner energi på ju :) Bara å skaka av å stänga av... visst hör jag skvaller hit å dit, men jag bryr mig inte... låt dom prata, om dom nu mår bättre av det.

Emma sa...

Hej Jennie! Tänkte bara skicka en länk på en väldigt bra låt! Man känner igen sig i den! Ta hand om dig! /E
http://www.youtube.com/watch?v=tnnORJ0MDrg

Anny sa...

Hejja :) Pöss