tisdag 13 oktober 2009

Jag tycker inte om att bli lovad saker som man sedan inte håller.
Har varit i kontakt med människor i denna kommun om att få söka en kurs via statsbidrag.
Sista anmälningsdagen för detta är på torsdag och jag har varit i kontakt med någon form av utbildningschef på kommunen som skulle kolla upp detta och återkomma.
På svarsmailet stod att alla skulle få besked på måndag om de kunde söka eller ej.
Jag gissar att jag kanske får nej, men blev lovad svar oavsett om man fick ja eller nej.
Hur svårt ska det då vara att skicka detta svar på utlovat datum?
Det är två respeltive tre bokstäver i svaren och kan inte ta många minuter att printa ner och sända iväg.
Idag skickade jag ännu ett mail och frågade var det där svaret tog vägen-
Jag väntar med nyfikenhet om någon respons på detta kommer under dagen.

Inga kommentarer: