fredag 23 oktober 2009

Fredag igen!
Vad händer med tiden?
Jag har just betalat alla räkningar. Det känns skönt att få dem inlagda. Som tur är har jag ganska så bra koll på vad jag ska betala och när. NU upptäckte jag att jag inte fått min mobilräkning för denna månad så jag ringde genast upp telia och undrade var den tagit vägen.
De bad om ursäkt för att den inte kommit och skulle skicka ut en ny räkning genast. Jag fick även en extra månad på mig att betala, men jag betaar nog in den så fort den anländer. LIka bra att få det gjort.

Annars mår jag knepigt idag.
Jag är småarg på mig själv för att jag har det sämsta självförtroendet och för min totala brist på tillit till andra. Jag måste vakna upp snart och lägga av med dessa destruktiva tankar om mig själv. Smisk på mig!

Hemmahaket har 80-tals fest ikväll. Jag är sugen på att gå, men vet inte om jag har varken ork eller sällskap.
J vill inte gå och det ska han slippa. Enda önskan jag hade var att han skulle komma och möta mig när jag gick hem och den önskan skulle han gladerligen uppfylla sa han. Tackis!!
Jag ska fundera vidare på den saken så får vi se.

NU ska jag sätta in alla fakturor i pärmen och sedan ska jag sätta upp nya gardiner i sovrummet.

Hej så länge!

Inga kommentarer: