onsdag 28 oktober 2009

Här är det lika snorigt som sist.
Har i alla fall klarat av två dagars kursande och nu har jag ett intyg på att jag är utbildad ledare i aktivt föräldraskap för tonårsföräldrar.
Ska bli roligt att hålla sådana kurser också.
Om en vecka åker jag till Stockholm för att utbilda mig till kursledare för småbarnsföräldrar och då kan jag leda kurser för alla åldrar från 1,5år upp till 19år.
Hejja hejja!

Mycket på gång nu.
Har som sagt varit inne på att göra något nytt efter nyår och nu är det klart att en förändring kommer att ske.
Jag har sökt en utbildning i Uppsala och har även fått godkänt att jag skall få bidrag genom skolan för att läsa den.
Jag ska jobba halvtid, men får ändå ut 90% av min lön. Jag tackar så mycket och lovar vara en duktig student.
Samtidigt ska jag jobba och hålla utbildningar och jag hoppas allt går som jag planerar för då kan fler förändringar stå för dörren år 2010. Jag håller dock inne på ytterligare information om det och ber att få återkomma i ärendet.

Jag längtar faktiskt.
Nu ska jag fika lite sedan blir det kryddparty.

Hej så länge!

Inga kommentarer: