onsdag 14 oktober 2009

Här kommer den senaste uppdateringen gällande Jennie och hennes datorer!
Igår fick jag ett fint litet sms från (F)Elgiganten där de talade om att min dator var tillbaka från service och att jag nu kunde hämta ut den.
Hurra!
Snällaste Ninna tog min stängning så jag genast kunde sätta iväg till S-vall för att hämta ut den.
Inga problem där. Fick ut den och tog med den hem.

Väl hemma startade J upp den och satte sig för att installera om den. Då hade de på service så snällt redan installerat allt så det var bara att köra igång. J tog sig en titt på nya hårddisken och vet ni en sak.....
Jo, men den är på 216Gb och det ska vara 250Gb i den.
Jag fick ett mindre eppilepsianfall(hur det nu stavas) tror jag.
Nu kanske inte alla tycker att det är något att bråka om, men jo det är det!
Jag har inte betalat alla dessa tusen som jag faktiskt la ut på denna burk för att sedan få en mindre hårddisk än vad jag betalat för. ALDRIG!!!!
Idag ska den förbannade FEL-giganten få sig en omgång. Jag får åka närmare 15mil tur och retur varje gång de strular till det. Fatta vad det kostar.
Jag har dock lämnat över problemet lite på J för nu är jag så trött på det hela.
Jag får återkomma i min data-följetång.

Hej så länge!

Inga kommentarer: