torsdag 8 oktober 2009

Idag har jag en kniv i vänstra örat.
Inte på riktit såklart, men det känns så. Precis som man har eggen precis mot trumhinnan och så ligger den och pickar smärtsamt.
För att lägga till ännu en obehaglig känsla så tror jag att även vänster öga ska ploppa ut snart. Det trycker bakom ögat och är allmänt otrevligt.
Ska se om även fröknar får gå till skolsyster och kolla lilla örat. Orkar inte åka upp på vårdcentralen. Jag är livrädd att de ska tycka man är mesig eller gnällig som kommer upp dit för att glo i örat.

Nog om det.
Jag skulle ju lägga in en bild hade jag lovat, men vad hände med det?
Jo, eftersom min dator är pajjad så kommer jag mig inte för att installera mobilen i mammas data och då har det inte blivit av att korten kommit in. Jag ska dock försöka skärpa mig och få in dem idag eller imorgon.

Imorgon ska jag ha stort pådrag hemma på förmiddagen. Jag ska damma! Jag dammar ofta och mycket, men nu har jag varit så stressad och haft alldeles för mycket för mig och dammningen har kommit i kläm. Detta till min stora förtret. Imorgon SKA det dock göras. Inga undanflykter.

Nu ska jag i alla fall sätta mig och titta om det kommit ut något julpynt på olika postordersidor.
I love jul! Det är det bästa som finns!
Jag har redan köpt fyra julklappar och det är ganska bra jobbat med tanke på att det bara är början av oktober. Ska slå in dem så fort jag fått mitt julgranspapper från panduro.

Hej så länge!

Inga kommentarer: