måndag 26 oktober 2009

Jag har gått och blivit sjuk.
Det känns ju pissigt med tanke på att jag ska på kurs hela tisdag och onsdag.
Igår var jag på Core med svärmor. Tränade på som bara den och det gick fin fint.
När jag kommit hem satte jag mig i soffan och tittade på tv. Så under tv tottandet så kom det cirka 7 rejäla nysningar. Jag kände direkt att nu blev jag förskyld och det blev jag med besked.
Idag har jag en tappkran melan ögonen och även om jag snyter mig så får jag ha papper i handen för att torka snoret som rinner.
Man känner sig så lagomt söt.Ögonen börjar bli röda och svullna.
Ska ta en alvedon forte till mellanmål och se om det blir lite bättre.
Nässprayen är numer min bästa vän och jag håller den hårt i handen.
Nu ska jag snart plocka upp J på jobbet och vi ska åka hem och laga mat.

Hej så länge!

Inga kommentarer: