torsdag 1 oktober 2009

Jag sitter här i mörkret på jobbet och funderar över alla de saker jag vill göra.
Just nu har jag tittat på resa ner till Göteborg strax innan jul.
Jag vill gå på jul på Liseberg och mysa runt. Har varit en dröm jag haft länge, men det har aldrig funnits tid eller pengar till det.
Nu hittade jag en billig resa för mig och J.
Ska fråga han i eftermiddag vad han vill.

Sedan var det ju det här med pluggningen. Ett infall jag fått att det kanske är dags nu och det vore roligt att göra något.
Hittade ett prgram och en kurs jag vill gå.
Specialpedagogik i båda fallen.
Hittade även en möjlighet att söka något statligt bidrag så jag får betalda studier.
Man tackar!
Bara att hålla tummarna att det går vägen nudå. *Håller stenhårt*

Längtar till julen också som en galning.
Jag vill att det ska bli advent så jag får pynta med ljusstakar, glitter, tomtar, änglar och hela köret. Det är ju så fantastiskt roligt. Ska sätta mig och börja glo i kataloger nu och önska mig saker att pynta med.

Men nu tittade första ungen in så det är dags att göra nytta.
Hej så länge!

1 kommentar:

jenny sa...

tack så mkt, men nu har vi flyttat :) så snart får du komma å hälsa på mig :) Måste bara komma i ordning lite mera först... :)

Kramen