söndag 18 oktober 2009

Det är morgon och jag sitter nere i soffan och tittar på gardiner på Jotex hemsida.
Försöker hitta julgardiner till vardagsrummet som inte gör ett stort hål i plånboken.
Eftersom jag har så dumma fönster så måste jag alltid köpa 6panelgardiner, men använder endast fem. Panelgardiner säljer ju dock inte i styckevara så jag får en över.
Typiskt!

Jaja. Hur som helst.
Idag ska jag hinna massor på kort tid.
Nu ska jag smälla upp nya gardiner i alla rum utom då vardagsrummet.
Vi ska åka på kalas hos kusinsonen Lars som fyllt moppe.
Har ett hemligt uppdrag att genomföra.
Äta middag och sedan kommer lilla Fanny. Hon ska sova hos oss inatt och imorgon följer hon med mig till fritids på morgonen innan skolan.
Hon är så duktig att komma upp och vara med mig på morgonen. Vi hinner äta en smörgås till barnprogrammen och hon myser i soffan medan jag far runt som en tok och försöker hinna bli klar.

Nu ska jag trå i strykjärnet och se opm jag kan få upp några gardiner idag.

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

om det blir en panellängd över så brukar jag ha den som löpare på bordet..:)