fredag 9 oktober 2009

Idag har jag lock i båda öronen. Känns som det är vadd i dem och jag hör lite konstigt, men måste ändå säga att halsen är betydligt bättre idag än igår.
Sov en hel massa, drack varma drycker och intog en stor slev glass.
Eftersom jag är hemma sjuk idag med så får J jobba istället för mig.
Vi ska sedan sov över med lilla Fanny. Vi ska ha fredagsmys. Jag kommer nog vara minst mysig av alla eftersom jag misstänker att när alvedonen släpper för kvällen kommer jag dregla ner en kudde och kanske det kommer lite på någon av hundarna också om de ligger för nära.
Det blir storebror och lillasyster som får ha mys, men det tycker jag de ska ha.
Jag lovar dock att om lilla fröken önskar att jag läser saga så ska jag såklrt göra det. Det tycker jag om.

Hade dock smärre panik över det här dammet som lagt sig överallt i hemmet. Proppade in en alvedon förut och dammade här.
Måste erkänna att det var en halvkass ide av mig att BARA skaffa svart eller mörka saker. Jag har inte en enda vit bänk, byråm hylla eller bord någonstans. ALLT och jag menar allt är mörkt(föruton gardiner, lampor, ljusstakar,gardiner och dylikt för det är vitt alltihopa).
DÅ får man ta det som kommer med mörka ytor och det är att dammet syns hela tiden. Omöjligt att fuska.
Jaja, men nu är det gjort och jag är slut. Halvligger i soffan och orkar mest ingenting.
Har inte ens orkat ta en godis.

Nu ska jag vila en stund innan jag ska hämta upp J och vi ska äta middag. Jag är redan hungrig.

Hej så länge!

Inga kommentarer: