måndag 6 oktober 2008

Nu ska ni få höra en sak!
Jag jar sökt jobb. Ja, men det är sant. Eller okej. Jag ska rätta mig själv. Den 1november skickar jag in min ansökan om nytt jobb.
Jag hoppas dock att jag får behålla mitt gamla jobb ändå eftersom detta nya bara är en kortare period.
Vill ni veta vad jag sökt för jobb? Okek. Håll i hatten!
Jag ska söka jobb i Thailand! OjOjOj. Vad hände? Och inte nog med det. Kommer även söka i Indien och på Sri Lanka. Yay!
Kommer söka genom svenska skolan och får då vara borta mellan 3-6månader.
Vore inte det trevligt så säg?
Ja, men jag hoppas ju så jag håller på att skutta ur stolen.
Vet att jag säkert inte kommer få det, men jag vet att om de skulle ta mig skulle de göra en bra investering. Jag anser mig faktiskt vara riktigt bra på det jag gör.
Tänk att få jobb i Thailand. Jag skulle nog gråta i två veckor av olika anledningar.
Jag skulle bli tvungen att genomgå det helvete som kallas flygresa. Jag måste vara borta från alla jag håller kär under denna tid (tänk om de skulle glömma bort mig). Jag skulle vara så sjukt lycklig att jag fått chansen att jobba på varmare breddgrader.
Ja en sak är säker. Jag vill Jag VILL JAG VILL!!!!
Håll alla tummar och tassar för mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

men va spännande :D ja passa på :) hihi, håller tummarna för dig!! kram