onsdag 22 oktober 2008

Jag har legat på sängen mest hela eftermiddagen och bara tittat på The Hills och halvsovit.
Min mage har ett mindre världskrig tror jag. Det är ett himla liv och gör ont mest hela tiden. Jag sover inte riktigt bra och känner mig allmänt nedgången.
Jag skulle verkligen bara vilja ha en vecka ledigt. Få jobba lite med de skolarbeten som jag har genom de kurser jag läser. Jag är helt slut på veckorna så då orkar jag inte och på helgerna vill jag ju gärna hitta på något med mina vänner.
Det är inte lätt att hinna med allt. MIn chef har lovat mig MINST en dag för instudering, men när ska jag få den då? När kursen är slut?
Måste ta reda på detta imorgon.

Ananaspajen gick hem hos alla idag. Jag fick mycket beröm. Tack snälla ni!
Var faktiskt en ganska givande dag idag. Vi kunde föra ett givande samtal och det kändes bra. Var nog en bra sak att rensa luften ordentligt förra veckan trots att det resulterade i en hel del diskussioner.

Jag hoppas och håller tummarna att min väska kommer innan helgen. Då kan jag ta med den till Stockholm på måndag. Jag skulle verkligen vilja hitta ett par stövlar som jag får över mina jättevader.
Någon som vet var jag kan finna sådana?

NU ska jag borsta gaddarna och lägga mig och sova igen.
Imorgon är det träning igen. Ska bli skoj faktiskt.
Natt natt!

Inga kommentarer: