lördag 11 oktober 2008

Morgon igen!
Tråkigt väder ute, men det ser ut att kunna bli bättre lite senare.
Blev inte så mycket film igår. Blir så trött när jag satt mig ner och ska titta och så hackar filmen. Då skullejag kunna bryta skivan i miljoner delar.
Precis när jag satt och tänkte slänga dvd:n och hela skiten ut genom fönstret kom min bror och frågade om jag skulle åka med och hämta en gammal husvagn han och några kompisar fått. De ska bygga om den till en stooor släpvagn för sina skotrar.
Ja, okej då. Jag hakade på. Vi plockade upp S och drog iväg.
Jag satt mest i baksätet och lyssnade när de andra två pratade. Slängde in en kommentar då och då, men gjorde inget större väsen.
När de skulle haka på husvagnen var det bara att hålla sig i bakgrunden så jag spelade sudoku på brors mobil(vilket har blivit mitt nya beroende och min bror blir utan telefon).
Det var trevligt ändå att följa med. Bara få känna att man får vara med är trevligt. Jag får alltid känslan av att kanske ingen egentligen vill umgås med mig. De bara gör det för att de rent av känner sig tvingade. Vet att det sitter i mitt huvud, men det är en svår tanke att ta sig förbi.
Ska göra ett nytt försök med filmen idag iallafall. Jag hoppas det går bättre om jag tvättar av den lite.

Inga kommentarer: