lördag 25 oktober 2008

Jag har låst in mig så ingen ska kunna finna mig.
Eller okej. De flesta skulle hitta mig.
Jag är sviken, arg och ledsen, men jag kommer överleva.

Som toppen på detta helvetes berg så har jag gått och blivit sjuk. Feber, snorig och bedrövlig.
Jaja. På måndag måste jag vara frisk för då ska jag åka till Stockholm med mina arbetskompisar och min älskade väska..

Jag har kommit på att jag måste hitta och köpa en ny fin festklänning till vi ska på teater och buffé. Jag ska ta svängen förbi NK, Topshop, Gina och någon braig skoaffär.
Jag vill vara jätteny och fin.

Har även reggat mig på king.com och spelar som aldrig förr. Det är riktigt roligt när man inte har bågot bättre för sig.

The Hills har jag nu sett klart. Iallafall alla avsnitt som kommit. Halva säsong 4 har jag avverkat och nu måste jag vänta på att resten ska visas i USA. Attans! Man blir ju liksom beroende.
Jaja, nu ska jag spela vidare.

Inga kommentarer: