lördag 11 oktober 2008

Har plöjt igenom de två filmerna.
21- var riktigt bra. Jag tyckte så klart att killen med huvudrollen var söt. Tycker jag ofta om sockersöta pojkar.
Butterfly effect- hade jag ju redan sett så den visste jag ju var bra.
Nu har jag lagt dem på brevlådan och inväntar nästa laddning med filmer.
Köpte även första säsongen av Sex & the city idag. Jag har aldrig riktigt följt den serien, men jag tror den är bra så nu får vi se.
Ska snart göra lite marängsvisch till mig själv och tröstäta.
Min Pussel går runt och jamar hela tiden. Han är besviken för att han inte får gå ut. Pappa körde honom till sommarstugan idag och släppte ut honom några timmar. Han hade jätteroligt. Jagade löv och busade. Nu är han besviken för att vi tog hem honom igen.
Nä, dags att vispa grädde.

Inga kommentarer: