onsdag 15 oktober 2008

Men jösses!
På grund av total bloggtorka och sömnlöshet så har det ju gått massa dagar sedan sist.
Jag har jobbat som vanligt. Både hemma och på jobbet.
Natten till igår sov jag ynka två timmar på hela natten. Låg i sängen och tittade opå nästan alla komediserier som gick mellan 02-04. Någon gång strax efter 4 somnade jag och 05,00 sjöng klockan att det var dags att kliva upp. *Suck*

Annars har det varit relativt bra på jobbet. Finns ju alltid minibossen som ska göra det surt för en annan. Tror hon har siktet inställt på att verkligen göra allt för att jag inte ska känna mig välkommen på jobbet, men just nu känner jag att en person ska inte få förstöra mitt dröm jobb. Alla andra tycker minsann bra om mig (säger de ialla fall) och varför ska då hon få den stora äran att göra livet surt för mig? Nej, aldrig i livet!

Vi ska även göra nytt schema på jobbet. Jag ska få mer tid inne i skolan. Det blir roligt, men så ska det sitta fyra kvinnor och försöka få sin vilja igenom. Hej kom och hjälp mig!
Jag har en känsla av att ett mindre kaos kommer utbryta. Jag håller mig i bakgrunden. Tänkte försöka säga så lite som möjligt. Bara lägga mig i om det drar iväg alldeles. Det är min plan. Om de andra gör så kan inte jag få skulden senare tänker jag. Det är alltid jag som gjort scheman tidigare och det har blivit bra och jag litar fatiskt på att de andra också får till ett jättebra schema, men nu är det deras tur att se att det inte är så enkelt som de tror.

Nu sitter jag här på lilla jobbet igen och vänta på att första unge ska hoppa in här. Har varit så lugnt och skönt de sista dagarna på jobbet. Inget stök och lite med barn. Tack för det!

Inga kommentarer: