torsdag 2 oktober 2008

Nu har jag varit och tränat och tränat har jag verkligen!
Jag känner redan nu att denna helg kommer bli en plåga utöver det vanliga. Jag vet inte hur jag ska ta mig igenom den träningsvärk som kommer infinna sig i hela min kropp från och med imorgon.
Jag tränade Pump idag. Eftersom jag varit en komplett idiot så har jag låtit min kropp förfalla totalt vilket har resulterat i att jag nog inte har en enda muskel kvar i min kropp.
Idag väckte jag dem till liv. Alla samtidigt och de skrek i chock.
Benböjen var en plåga
Bröstet en katastrof
Armar och triceps. Hej och hå!
När jag skulle träna rygg och göra marklyft skakade benen så fruktansvärt så jag fick göra paus ibland för att helt enkelt inte ramla omkull,
Träningslokalen ligger en trappa upp i en byggnad.
Efter avslutat pass skulle jag då ta mig ner för denna trappa.
Benen vek sig som kokad spagetti. Jag sög tag i ledstången och undrade om jag skulle begära hjälp ner, men efter en microrast på trappsteg 4 så gick de sista 10 ganska bra.
Väl hemma kom ännu en trapprövning. Jag skulle ta mig ner i källaren och duscha. Jo, det gick, men svajjigt var det.
Jaja. Imorgon kommer vara värre och lördag kommer jag nog vara både döende och sängliggande, men jag ska vara redo på ett nytt aerobicspass på måndag.
Jag kommer lägga ut mina vikter på varje övning här. Mest för min egen skull för att se att jag inte fegar och ligger kvar på samma för länge.
Hejja mig! Nu är vi igång på riktigt och nedåt ska vikten gå och uppåt ska måtten gå på armarna(men bara i muskelmassa).
Vikterna(med stång, 5kg inräknad):
Benböj: 9kg
Bröst: 7kg
Rygg: 7kg
Biceps: 5kg
Utfall: Min egen vikt
Axlar: Ingen stång.2kg
Triceps: Ingen stång. Min egen vikt i armhävningarna och dipsen och 2kg med lyft bakom nacke.
Mage: Min egen vikt
Tror inte jag glömt något nu.
Ska försöka ta mig upp för trappan och ner i sängen nu.

Inga kommentarer: