söndag 26 oktober 2008

Jag tror mamma och pappa fått en trojansk häst på besök i datan.
Muspekaren verkar vara hög på ecstasy. Den hoppar och far runt ibland så jag knappt hittar igen den. Frustrerande när jag är mitt uppe i ett av mina online spel och är mer eller mindre beroende av min lilla råtta.

Har packat väskan inför resan imorgon. Den blev faktiskt ganska sprsamt packad. Det som tog mest plats var nessesären med smink och duschsaker. Jag har lämnat plats för eventuella nyinköp.
Gjorde även iordning min lilla LV-väska. In med plånbok, läppvalla och mobiltelefon.
Jag hoppas jag kan hitta en ny plånbok till ett barmhärtigt pris.
Kanske man lyckas snubbla över någon fin julklapp. Yay va bra det skulle vara.
Funderade på att packa ner mitt löshår, men jag orkar inte hålla på så plattången fick duga.
Naglarna är nyfixade också. Var till Nagelfru A igår och gjorde mig höstfin.
Jag är helt enkelt redo att åka imorgon.
Hej så länge!

Inga kommentarer: