söndag 19 oktober 2008

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll.
Vi åt så mummig mat och bara hade det bra.
Jag hjärta mina vänner hur mycket som helst. Vad skulle jag göra utan dem?

Idag känns allt piss. Det regnar ute, jag är hungrig, men vet inte vad jag är sugen på.
Vill storhandla, men har dåligt med pengar.
Ska bara sitta och titta på Laguna Beach (LB i framtiden) och tröstäta en massa nyttig mat (eller var den onyttig).

Jag vill ha ett tv-spel. Ett tidsförfriv. Vill ha ett Wii med en balanceboard. Jippie vad roligt jag skulle kunna ha.
Hmmm. Måste börja spara till ett sånt. Får kanske bli en julklapp till mig själv.
Jag ska beställa en massa saker ut Jotex idag. Massa massa julsaker. Gardiner, julstjärnor, jul-plädar och massa, massa mer. Detta resulterar väl snabbt i att det INTE blir mycket kvar till insparandet till ett Wii denna månad, men strunt i det.
Denna jul ska jag ha rysch, pysch runt hela mig.
För första gången någonsinn ska jag sätta utt ljung i stora krukor. Jag ska köpa lyktor som ska stå ute och lysa fina.
Allt ska bli precis som jag vill ha det. Inget och ingen ska förstöra min kommande jul. Det kan jag lova er!

1 kommentar:

Anonym sa...

men tack själv :) va såååå mysigt å KUL :) mera sånna kvällar!!! :)
promma i veckan då? Tis kanske? kraaam