torsdag 30 oktober 2008

Idag har det varit en ganska bra dag.
Jag har jobbat. Vi har haft planering på fritids. Vi håller på att bygger upp ett äventyr som i ska göra med barnen. Blir nog riktigt bra när det är klart.
Mamma och pappa packade sig iväg och åkte till fjällen. Jag och bror ska komma efter imorgon. Min mammi fyller ju år på söndag. Jämna talet då.
Under eftermiddagen har jag lagat middag, vattnat alla blommor, städat kattlådan och bakat en tårta till mammi som ska med imorgon.

Imorgon ska jag ner till kyrkan och tända ljusen som ska brinna under Halloween, packa väskan och köra Pussel till barnvakten.
Jo just, Vi ska ut i skogen och reka området inför vårt äventyr också. Får inte glömma att göra varm oboy till mig och Debora.
Jag känner mig faktiskt ganska slut just nu så jag tror faktiskt att jag ska packa mig i säng och hoppas att morgondagen också blir en ganska bra dag.

Inga kommentarer: