fredag 10 oktober 2008

Fredag igen!
Kan inte fatta var veckorna tar vägen?
Det är måndag och så blir det fredag igen.
Blev ingen träning igår. Jag hade dåligt samvete. Åkte till S.vall istället och köpte ett usb-minne och hämtade hem min beloved dator och köpte nåt bilöverdrag till pappi.
När allt shoppande och hämtande var klart åkte jag till L och åt middag. Jag stod för köttfärsen och Ö lagade maten. Bra deal tyckte jag. Gottit värre blev det.
När jag kom hem störtade jag i sängen och somnade faktiskt ganska tidigt. Jag har annars hamnat i ett stråk igen när jag bara sover några timmar per natt. När dessa perioder infaller är tv i sovrummet ett måste annars skulle jag dö av tristess.
Nu har jag slutat jobba, men ska börja igen om 1,5timme så jag stannar. Kan data lite.
Tror jag ska kasta mig in i en omgång av Orbox. Då är jag sysselsatt en längre tid.

Inga kommentarer: