måndag 14 juli 2008

Nu är det bokat. Jag har valt. 05,50 går tåget från Ångest.
Det är så tidigt så jag vet inte vad jag ska ta mig till, men det kommer gå bra.
Önskar mer än någonsinn nu att jag hade en bärbar dator så kunde jag sitta och surfa på den på tåget, men tyvärr.
Jaja. Det ordnar sig.
Min snälla mamma ska köra mig till tåget. Tacki Mami!
Å supersnälla Cilla hjälpte mig förstå mig på detta myller med resorna. Hon är alltid så snäll och ställer upp och hjälper mig med allt var tåg heter. Tack Cilla!
Massa rosor till alla. Jag gillar inte att risa. Rosa är bättre.
Jag ska inte vara borta så länge. Kommer snart hem. Kommer längta ihjäl mig efter L, M, M, A och J.
De är ju mina vänner numbero 1 och deras underbara ungar, mina älsklingar!
Måste lägga ut en bild på dem för att de är så fina.
Var ett tag sen jag träffade A. Jag längtar efter er M!!


Inga kommentarer: