tisdag 8 juli 2008

Idag ska jag oxå ha en perfekt dag.
Vi ska återigen bege oss ut till stugan med alla ungar.
Idag fem kids till antalet.
Vi ska till och med åka så tidigt att vi kan unna oss frukost utomhus.
I övrigt känns allt sådär.
Jag är inne i en total svacka. Känner mig som en valross. stor som ett hus. Tjockare än Big Moma. Blä!
Dock tänker jag skjuta dessa tankar åt sidan idag. Jag tänker bada med ungarna.
Igår sa en unge till mig:
"Jennie, du är så tokig hela tiden. Det är så roligt."
Älskade unge!
Vi hade vattenkrig igår på jobbet. Jag mot ungarna.
De var beväpnade med vattenpistoler(som som tur var, var utrustade med minimala vattenmagasin) och jag med en vatten-sprut-flaska.
Vi sprang runt hela gården och vattnade varandra. Kläderna blev dyngsura, men barnen var lyckliga.
Nu håller jag på att packa ner allt som ska med. Frukostmat, lunch, mellis och annat gott fika.
Strax efter 7 ska jag och ungarna tåga bort och hämta bilen och sedan packa in oss och åka iväg.
Inte glömma något. Viktigt, viktigt och svårt, svårt. Jag är bäst på att glömma minst en liten viktig sak.
Då får B åka och hämta den.
Solig dag på er alla!

Inga kommentarer: