torsdag 3 juli 2008

Igår hade vi en riktigt trevlig kväll måste jag säga.
Vi var dock inte ute på Gatufesten som planerat.
Vi insåg att vi var för nyktra och för gamla för att härja runt där.
Uffa! Det var så mycket folk så jag höll på att få panik.
Nä vi drog på på Restaurang och käkade indiskt istället.
Servicen var sämst, men maten var god.
Mycket skratt och lite knäppa foton så klart.
Jag hjärta mina vänner!
Synd att vi inte hann träffa M. Hon saknades.
Och ja gissa vad.
Beroendet knackade på min axel igen.
Det fanns EN affär som hade "nattöppet" igår och vad gjorde jag då?
Jadå. Jag prommenerade in och hittade en klänning så det blev så klart ett litet inköp.
Jag är hopplöst fall! Men I love it!


J och Ö är på gång ner mot stan.


L på en av alla miljarder Drakar som finns i staden. Bakgrunden är fin tycker vi.



Jag och bästaste J kramas lite.


Jag, Ö och L i ett litet gruppkort. Bästa vänner i vått och torrt eller hur var det L?

Inga kommentarer: