onsdag 2 juli 2008

Idag ska jag få åka på Gatufesten!!
Hurra!!!
Det är tre år sen sist.
Eftersom jag blivit vuxen och tant så passar jag på att gå på onsdag när det är gratis.
Ja, jösses. Vad ska man säga?
Det ska bli riktigt roligta iallafall.
Jag, J och L ska ut och dra runt på stan.
Ska handla mat i något tält och innan jag ska åka hem ska jag minsann köpa mig en Langos. I love Langos.
Brukar dock vara 400meters kö till det ståndet, men jag ska köa om jag så får stå där tills imorgon för en Langos ska jag ha.
Det som grumlar dagen är att jag mår så fruktansvärt illa. Känns som jag ska kräkas mest hela tiden. *Suck*
KOmmer säkert spy precis innan det är dags att åka så är allt förstört.
Jaja. Får hoppas på det bästa. Ska försöka sova en liten stund efter frukost så jag kanske piggnar till.

Inga kommentarer: