måndag 14 juli 2008

NU har jag packat, köpt två tidningar(fick med ett linne i ena tidningen och en bok i den andra), köpt en påse Neverstop och ställt allt i hallen. Nu får jag bara inte glömma att ställa klockan och kliva upp i tid. Måste åka typ 05,15 imorgon från Byhåla för att hinna till Ångest i tid. Måste ta ut biljetten innan tåget går. Jag är ju en sån nervös människa som måste vara vid perongen 20minuter i förväg. Det ska tilläggas att det finns endast TVÅ peronger i Ångest så det är GANSKA svårt att komma fel.
Jaja, sån e jag. Har jag alltid varit.
Jag ska försöka hålla bloggandet uppe även om jag är bortrest. Kan ej lämna några garantier dock. Om inte före så skriver jag igen om cirka 1,5 vecka
*snyft*
Kommer sakna min lilla rosa blogg. Har allt fäst mig vid den som jag inte trodde var möjligt.
Hej så länge!
*vinkar*

Inga kommentarer: