måndag 14 juli 2008

Ännu en lååååång lista!

10 favoriter:
Färg: Svart, brun, vit och rosa
Mat: Kinesisk, indisk och mongolisk
Band: Hmmm. Jag gillar det mesta
Film: Narnia, Sagan om Ringen och Silver Fang
Bok: Stieg Larssons trio och Isfolketböckerna
Sport: Gillar inte sport!
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: Choklad och Citronhallon
Tid på dygnet: Morronen när solen skiner och det börjar bli varmt.

9 för tillfället:
Humör: Nollställd
Smak: Inte så bra. Det fanns lök i middagen
Kläder: Mysbyxor och t-shirt
Bakgrund: M sitter i en liten stol och visar sina fyra gryn(små tänderna längst fram).
Nagellack: fransk
Tid: 19,41
Omgivning: mörkt datarum
Irritationsobjekt: Att datan inte är bärbar

8 första:
(absolut första)Bästa vän: E
Screen name: jezzie tror jag det var
Husdjur: Egna-Vildkatten Missan som jag bar hem Familjens-St Bernards hunden Kojak och taxen Donnie
Piercing: I öronen när jag var 7
Förälskelse: oj, minns inte. Var väl nån i småskolan man trodde var mannen i ens liv
Musik: Min första cd var soundtracket till Bodyguard
Bil: Jettan- Min pärla. Still going strong
Ord : Minns icke det, men säkert det vanliga, mamma och pappa eller liknande

7 senaste:
Cigarett: Hmm. Var nog på midsommar
Mat: En kycklingrulle för någon timme sen
Dryck: Saft till kycklingrullen
Biltur: Från stugan och hem.
Tv-program: AFV-Americas Funniest HomeVideos
Spelad låt: Anders Glennmark- I min säng
Köpta klädesplagg: En klänning på Wear it

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nope
Brutit mot lagen: Jo, det händer lite då och då(jag kör alltid för fort)
Blivit arresterad: Icke!
Badat naken: Det har hänt
Varit med på TV: Ne. Har inte blivit upptäckt ännu
Kysst någon du inte känner: Nä

5 nej tack:
Kläder: Något jag inte trivs i skulle jag inte ta på mig
Mat: Blodpudding, lax, skaldjur och sushi
Musik: Dansband
Dryck: Öl och kolsyrad läsk
Personlighetsdrag: Egoist

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Åt smultron med grädde och mjölk
Du kan höra just nu: En sång på data, hårddiskens surr, knapprandet av tangenterna
Du inte kan leva utan: Min familj, mina vänner, nära och kära och djur
Du gör när du har tråkigt: Bloggar, tittar på tv, sms:ar och pratar i telefonen

3 personer:
Du kan berätta allt för: L, J och M
Du tycker om: Jag tycker om massor av människor
Du inte gillar: Falska, elaka människor

2 val:
Kaffe eller te: Te!!!.
Vår eller höst: Höst

1 Önskan: Ett långt och lyckligt liv.

NU: Ska jag lägga saft i frysen och åka till stugan.

Inga kommentarer: