söndag 13 juli 2008

Igår var det kalas.
Vi fick jättegod mat (rostbiff och hemmagjord potatisgratäng) och härlig jordgubbstårta.
Jag åt så jag nästan svimmade.
Efter middag var det dags för tipsslinga. Hur mycket visste vi om födelsedagsbarnet?
det visade sig att jag tillhörde en något yngre generation och hade inte en aning om det mesta som frågades, men jag var glad ändå.
Efter tårtan gjorde Singstar sin entré och den stannade i ett antal timmar.
Jag sjöng i princip de flesta låtar som fanns på de tre olika skivorna.
Jag vann alla gånger utom två.
Spelade en omgång Guitarr Hero också. Var bättre än Ö, men miljarder gånger sämre än Lasseboy. Han bor och sover med gitarren tror jag.
Idag har jag huvudvärk. Det är udda med tanke på att jag var den som körde, men det är sant.
Nu ska jagåka ut till stugan och lägga mig och glo på tv.
Visar några bilder från kalaset igår.





Inga kommentarer: