torsdag 10 juli 2008

Idag ska ja gå i det egoistiska tecknet.
Jag tog och färgade håret igår. Det ser svart ut, men det är det inte.
Färgen hette mörkbrun och det är min absoluta favvo.
Idag klockan 9 tar jag lite rast från jobbet och går ner och klipper till barret lite. det blir nog bara toppning och lite fix av luggen.
Klockan 16 är det sedan dax för nagelfrun att jobba lite med mig.
Undrar vad vi ska hitta på idag.
Jag trivs utmärkt med mina naglar. Eftersom jag själv har så tunna, mjuka naglar så är det omöjligt att på egen hand låta dem växa ut.
Nu är de långa och fina och jag har bara lagt en förstärkning på dem.
Fick även ett mail att mina kläder från La Redoute är på väg. Jippi!!
Hoppas de kommer idag eller imorgon.
Har ju ett 40-års kalas på inkommande på lördag.
Jo, just det. Ska ta och höra med J om hon har lust med en prommis idag. Jag är grymt sugen.
Vi missade varandra igår. Jag bannade mig själv lite, men vi får hoppas på nya tag idag.

Inga kommentarer: