lördag 12 juli 2008

Jahopp.
Så var man ledig. Skönt.
Jag ska på 40års kalas ikväll. Skoj as hell ska det bli.
Jag har fått order att ordna Singstar till festen och yes. Det har jag gjort.
Då spetsade jag öronen. Yay! Vi ska sjunga. Me love Singstar!
Jag kommer ta patent på den ena micken. Antar att L kommer kanske klamra sig fast vid den andra.
Vi har ju haft något singstar race. Måste nog ha ett till inom en snar framtid.
Attans va skoj vi hade den gången.
Vi skrek oss igenom Destinys Childs Survivor så halva grannskapet hörde.
Tror ingen apploderade dock eftersom det var halv1 på natten, men vi var lyckliga.
Eftersom min älskade rosa kema(ett ord för kamera som jag och J kom fram till på fyllan någon gång. Har suttit i sen dess) nu är tillbaka, hel och fin och jag varit så duktig att skaffa batterier så nu ska det dokumneteras ikväll(jösses vilken lång och knepig mening).
Jag återkommer!

Inga kommentarer: