måndag 7 juli 2008

Har haft en riktigt bra helg måste jag säga.
Fredag har jag ju redan pratat om.
I lördags åkte jag till L för att gå på stan lite.
Vi åkte ut till Birsta och hämtade ut min kamera som varit inne på service.
Sedan åkte vi in till stan för att jag skulle få min älskade langos.
Vad tror ni händer?
Jo, för det första var det så sjukt lång kö igen och för det andra så började det regna när vi stått där i 3minuter.
Nä, sur som jag blev så gick vi in i gallerian och funderade vad vi skulle ta oss för.
Vi åkte på Willys och inhandlade tacos istället.
Sedan kläcktes idén att vi kanske skulle ta och gå på bio.
Yes box! Vi ordnade barnvakt till lilla M och 20,45 satte bion igång.
Vi såg Narnia 2. Den var riktigt bra tyckte jag. Visst. Inte som första filmen, men ändå sevärd.
L var med om en godispåse- incident(för lång att förklara just nu) och höll på att skratta ihjäl sig efter filmen.
Igår var L,Ö och M hemma hos oss. Vi umgicks, myste och åt middag. Precis som en söndag ska vara.


Inga kommentarer: