onsdag 30 juli 2008

Det är morgon och jag är hungrig.
Mina gäster sover som ljus i sin gäststuga.
Igår hade vi det mest bara bra.
Vi var till en djuraffär och köpte ett nytt hundkoppel(eftersom lillvoffen åt upp det andra), vi åkte upp på ett berg och tittade på utsikten, och tills sist var vi till Vikbron och kikade lite.
Några sevärdheter i Byhåla(inte hundaffären dock).
På kvällen åkte vi till Ångest och åt kinamiddag. Det var en riktigt munknullare. Mummi!!
Vi avslutade kvällen med kubb och kortspel.
Massor med bad var det ju såklart, men det ingår liksom i hela konceptet- Vara i Norrland och njuta av det!
Idag ska vi besöka Sveriges geografiska mittpunkt.
Jag har tagit en hel del kort, men jag glömmer ju kameran hela tiden, men lovar att försöka få in några i bloggen ikväll.
NU ska jag se om mina gäster vaknat så jag kan få någon frukost.

Inga kommentarer: