tisdag 29 juli 2008


Jag måste berätta en sak.
I söndags var jag och såg Mamma Mia!
Jippie vilken bra film.
Det var en bra dag allt som allt.
Jag, Tessi, hennes kusin J och lillasyster M var först i Skärholmen.
Jag handlade så klart en hel massa.
Följande:
Mjukisbyxor-Topshop
Huvtröja- BikBok
Kjol, linne och Leggings-Gina Tricot
Blush och ett läppglans-Make Up Store
Ja, det var nog allt.
Sedan åkte vi direkt därifrån och hem. Rastade hundarna. Vidare till Huddinge och tankade i lilla Tuvan lite mat.
Vi kom fram 5minuter innan filmen började så någon mat blev det inte, men godis var ett måste så det köpte vi.
Ja, som sagt. Filmen var underbar. Man ville sjunga med i sångerna hela tiden.
Jag vill också leva i en musikal.
Hoppa i sängarna och sjunga en massa härlig musik,som alla runt omkring mig självklart sjunger och dansar med i.
Men tyvärrför mig så har det ännu inte hänt.
Jaja. Kanske ska försöka smygnynna på en melodi nästa gång jag är ute.
Vem vet. Kanske någon faller in och sedan dansar vi ut på stan och är lyckliga.

Inga kommentarer: