torsdag 3 december 2009

Men nu var det oförlåtligt länge sedan jag uppdaterade här.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, men här har det variut fullt upp.
Jaha. vad har jag haft för mig då?
Förra fredagen var vi till S.vall.
Där handlade vi bort i princip alla julklappar. Det kändes som en stor befrielse när vi åkte därifrån.
Passade på att storhandla också.
Sedan var vi barnvakt på kvällen till lilla Fanny.
På lördagen var det stora bak och städ-dagen.
Jag och Fanny bakade lussebullar, chokladbollar och kladdkaka.
J dammade huset från golv till tak.
På eftermiddagen var jag och J på middag hos min moster.
Det var riktigt gott.

På söndag gjorde vintern entré här i nedre Norrland.
Det var några grader kallt och snöade. Mysit så man nästan fällde en tår.
Jag julpyntade klart i huset och bytte gardiner(har lovat Lotta lägga ut bilder på mitt pyntade hem så det kommer).
Mallibrallan och Arvid kom och hälsade på så vi drack glögg och åt pepparkaka och lussebulle.
Sedan var det julskyltning.
Jag och J gick runt och myste på byn. Drack glögg som tomten bjöd på och handlade lite segkakor.

I övrigt har det varit jobb hela veckan och jag har gått och blivit supersnorig.
Imorgon har jag tagit ledigt från jobbet och ska åka till S:vall för att möta upp L och hon ska få hjälpa mig hitta en julis till J.
Han ska få nåt riktigt fint för only the best for the best!

Jag lovar att bli bättre på det här med uppdateringar!

NU ska jag titta på tv en stund innan jag kommer falla i koma och toksova i soffan.
Kudden får agera dreggellapp.

Hej så länge!

Inga kommentarer: