onsdag 16 december 2009

Imorse klev jag upp supertidigt och prommenerade till jobbet.
Jag var framme 06,05 och kände mig pigg och frisk.
Nu väntar en hel dags jobb. Fram till 17,30 för att vara exakt, men det går nog fint det med. Ska ha julfika med ungarna på fritids i eftermiddag. Vi har bakat i flera omgångar och idag är det dags att smaka.

Annars vet jag inte vad som står på agendan idag.
Funderar på om man ska börja slå in lite paket ikväll om Jocke vill.
de ska in under granen till helgen så det är nog dags att börja nu.
Anser mig varit riktigt aktiv inför denna jul.
Jag har bakat diverse bakverk. Prövat mig på att göra knäck på egen hand i micron(resultatet blev sisådär, men var ätbart). Jag har köpt in stora mängder pepparkakor och gjort mögeloströra att smeta på(jag som inte ens äter mögelost är helt kär i denna röra).
Jag har verkligen pyntat i överkant och går mest runt och myser hela kvällarna för att det är så mysigt med ljus, lampor och tomtar och nu kommer ju snart grädden på... Julgranen!!
senast på lördag ska den stå och lysa med paket under sig.

Ja, som sagt julplanerna är i full gång och jag är så glad så glad!

1 kommentar:

jenny sa...

Hejhej! :)
Jamen de är bara att kika in vettu :) På fredag kanske? Markus börjar jobba då han. Imorrn kommer bvc och sen får vi besök på eftermiddagen av nåra, men fre funkar eller nån annan dag :)
Kramkram