söndag 6 december 2009

50 frågor om dig och din pojkvän (av Jennie)
Du är tillsammans med? - Jocke
Och varför det? - För att han är är allt som jag har letat efter
När blev ni tillsammans? - Därom tvistar den lärde. Först officiella framträdandet var midsommarafton, men tror nog jag kan säga att någon gång i maj.
Hur träffades ni? Oj, hmm. Juldagen 2008
Kände ni varandra innan ni blev ihop? - Oja! Vi har varit kompisar i 6år!
Hur gammal är han? - 25
Älskar du honom? - JA!
Har du slagit honom? - Jag slåss inte.
Har du roligt med honom? - Vi skrattar massor tillsammans
Skulle du kunna bo med honom? - Jag gör ju redan det!
Beskriv honom med tre ord? - Snäll, omtänksam och rolig!
Har du gjort ett sugmärke på honom? - Tror jag av misstag fick till ett på halsen
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? LÄNGE!!!
Får han dig att skratta? - Varje dag!
Säg ETT ord hur du känner för honom? - Soulmate!
Vad för slags filmer ser ni på ihop? - Skräck, komedi
Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Ja, de fladdrar runt i hela kroppen
Vad är det finaste du fått av honom? -En vit kofta som han köpte till mig till skolavslutningen!
Har ni samma humor? - Ja det tycker jag
Planerar ni framtiden ihop? - Jodå. Det händer
Skulle han bli en bra pappa? - Absolut! Den bästa!
Vad gjorde ni senast ni träffades? - Vi träffas mest hela tiden.
Vad gör han när han inte är med dig? - Spelar WoW och tittar på Supernatural (just nu).
Är du svartsjuk på andra tjejer? - Ja, tyvärr tillhör jag det osäkra och svartsjuka släktet
Har ni bråkat nångång? - Ja, en gång. Vi tycker det är roligare att vara sams
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande?- Nejje!
Skulle du kunna vara otrogen? - Aldrig! SÅ gör man inte!
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - Tre dagar. Worst ever!
Har ni samma åsikter om saker? - Vissa. Man ska inte vara identiska. Alla har rätt till sin åsikt
Vem håller i fjärrkontrollen? - Jocke.
Går ni ut ofta? - Nee. Vi tycker om att vara hemma
Har ni samma musiksmak? - Ja till viss del
Är hans familj trevlig? - Oja! De är underbara
Är han romantisk? - Hmmmm.... När han viskar fina saker i mitt öra när jag ska sova är han romantisk. Det älskar mitt lilla hjärta att höra!
Stöttar han dig med dina drömmar och mål? -Ja det gör han
Har han någon fobi? - Han tycker inte om sprutor och att skära sig i fingrarna.
Tränar han? - Ja i sängen och så är han tränare i innebandy!
Är han djurvän? - Han tycker om vovvar
Kan han sjunga? - Ja alla kan sjunga sen hur det låter kan man aldrig veta eftersom jag inte hört honom sjunga.
Spelar han något instrument? - Han spelade gitrarr i småskolan.
Kan han laga mat? - Ja! Han tror det bara inte själv, men jag vet bättre! Han gör grym pommes i ugn!
Är han envis? - Jajamensan!
Tycker han om att resa? - Tror han gillar hemmets lugna vrå bäst
Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? -Fes (var säger det om min humor????)
Vad var det senaste han sade till dig? - Han läste frågan ovanför högt och skrattade åt mig.

1 kommentar:

Elin sa...

hahahahaha de där var roligt.