fredag 4 december 2009

AVSLUTA MENINGARNA
1. Jag har insett att min senaste kyss - fick det att pirra ända ner till tårna!
2. Jag lyssnar på- tv:ns oljud
3. Jag pratar- ofta och gärna
4. Jag älskar/tycker om- Min J
5. Min bästa vän är- Alldeles underbar!
6. Min första riktiga kyss- Var spännande
7. Jag avskyr när folk frågar - Äh, de får nog fråga nästan vad de vill
8. Kärlek är - Det bästa som finns
9. Någonstans, tänker någon på - om han/hon ska ta en kaka till
10. Jag kommer alltid att - tacka min familj för att de finns
11. Jag är hemligt förälskad i - Edward i Twilight
12. Sist jag grät var- I torsdags. Av ren utmattning
13. Min mobiltelefon är- Inte riktigt kry sedan den fick ta ett bad i baconvatten
14. När jag vaknar på morgonen- blir jag alldeles varm av att se J ligga bredvid
15. Innan jag går och lägger mig - Pussar jag J godnatt
16. Just nu tänker jag på- Hur jag ska fråga
17. Bebisar- Vill jag ha, men just nu väntar jag på Jennys bebis som ska titta ut.
18. Idag har jag- varit i S.vall med Linda och Milian och handlat
19. I kväll ska jag - Lä'gga mig och titta på tv.
20. I morgon kommer jag- Gå på dop
21. Jag vill verkligen- leva retsen av livet med J
22. Just nu känner jag att- jag inte skulle ha ätit så många pepparkakor med mögeloströra på

Inga kommentarer: