söndag 13 december 2009

Jag har varit aktiv på morgonkvisten.
Jocke klev upp strax innan 8 och gick iväg till innebandyn. Hans killar skulle spela matcher idag.
Låg kvar i sängen och funderade på om jag skulle kliva upp, men stannade under täcket till 9.
Väl uppe satte jag fart med att stryka julgardinerna som skull eupp i vardagsrummet. Sedan nålade jag upp dem(de var ju flera decimeter för långa). NU hänger de där och jag är så nöjd.
Det är fint väder ute och jag ska snart klä på mig och gå upp och titta på när små-kidsen spelar.


Det gick fint att jobba igår också. Jag jobbade på som bara den i kiosken och det var fullt upp.
Hann med att titta på tre matcher innan det var dags för hemgång(Jocke jobbade en timme längre än mig så jag passade på att kika då).

På väg hem svängde vi förbi hon Snygg-Ulf och plockade upp min bror. De satt och spelade Buzz på PS3. Jag har nu blivit lovad en Buzz-afton hos Snulf så jag väntar på inbjudan.



Nu ska jag fika frukost och sean bege mig till idrottshallen.

Hej så länge!

Inga kommentarer: