tisdag 29 december 2009

2009 börjar gå mot sitt slut,här är en sammanfattning av ditt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag åkte på en rockfestival
2. Höll du några av dina nyårslöften? För ett tag så gjorde3 jag det och tappade nästan 10kg, men så gjorde jag som jag alltid gör och slöade till. Gick upp 5kg igen
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jajamensan! Linda och Jenny
4. Dog någon som stod dig nära? Ne och det är vi ytterst tacksam för!
5. Vilka länder besökte du?: Jag höll mig på svensk mark hela året
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Det får vi se!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: Jag kommer i första hand alltid att minnas juldagen 2008, men sedan var det första middagsdaten 14februari, påskdagen, första natten vi sov tillsammans 5juni(det blev två till efter varandra), när jag fick min kofta (tror det var 8juni), midsommarafton när vi blev offentliga, 27juni när vi åkte till Göteborg, 29juni när Milian föddes, ja det finns MASSOR av datum. Jag sparar dem alla i mitt minne.
8. Vad var din största framgång 2009? Jag fick min Jocke och kunde börja få bort min ångest.
9. Största misstaget? Jag vet inte
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nä, feber och örononflammation var nog det allvarligaste
11. Bästa köpet? Min nya dator
12. Vad spenderade du mest pengar på? Datorn
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Oja! Jocke och mina vänner
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Volbeat- I only wanna be with you och Slipknot-Psychosocial
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?:GLADARE
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jag vet faktiskt inte
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jag vet inte det heller
18. Hur tillbringar du julen? Julafton hos svärmor och senare hos moster. Juldagen hos svärfar
19. Blev du kär i år? Hellyeah!!
20. Favoritprogram på TV? Wipe out var roligt
21. Bästa boken du läste i år? Twilight-böckerna
22. Största musikaliska upptäckten? Disturbed
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En sminkkurs
25. Något du önskade dig men inte fick? En ring, men det fick jag i julklapp
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobbade och sedan fikade vi hemma hos oss
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nä, det var ett perfekt år!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Leggings och klänning eller tunkia är mina grejor
29. Vad fick dig att må bra? Jocke
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Vampyren i Twilight (Edward)
31. Vem saknade du? Linus
32. De bästa nya människorna du träffade? Jockes kompisar och släktingar och Lollo!

Inga kommentarer: